12/08/2017
Jan, Inmiddels zijn we weer thuis van een paar fijne weken in Toscane. Het was lekker weer en we hebben ons prima vermaakt in en om Viareggio.
We hebben de stoel diezelfde dag nog ontvangen, Super service!
Misschien tot volgend jaar in Toscane.
Groet, Daan van Kan
