Hier de familie Uitermark weer veilig aangekomen in het Nederlandse en bijna alweer een weekje aan het werk. Het huisje was geweldig en de airco kwam zeer goed van pas... Wij hebben een hele mooie tijd gehad en ik wil je graag bedanken voor je gastvrijheid. De kinderen vonden het geweldig. Al met al een geweldige vakantie gehad en wil je nogmaals bedanken, Met vriendelijke groet, Frank, Lies, Keet, Fien en Suus
