Karin Blomsteel Rouwen
schreef op 14/09/2018 om 13:41
Net een paar dagen terug wat hebben we weer genoten deze keer in het chalet gezeten fantastisch.
Was ook wel weer heel gezellig dat je er was Jan.
Super plek geweldige plaats en fijne camping. Wij zeggen altijd nooit meer naar huis