Goede avond meneer Sulkers,
Ik had u beloofd om nog een review te schrijven.
Wij hebben een geweldige week gehad op camping Paradiso. De medewerkers in de supermarkt en alle
andere winkeltjes op het park waren erg vriendelijk en behulpzaam.
De mobilhome was keurig netjes en schoon.
De afstand naar het strand was prima te lopen.
De boulevard van Viareggio was ook een hele belevenis en zeker de moeite waard om daar
in ieder geval na 20.00 heen te gaan.
kortom een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.
Familie Hak.
